sunnuntai 31. heinäkuuta 2011

Easy like sunday morning.

Mä ehkä rakastan Topsportin alennusmyyntejä. Aiemminhan löysin Topsportista hupparin ja Converset edulliseen hintaan, ja tällä kertaa mukaan lähti ihana, vihreä ulkoilutakki reilulla parillakympillä. Jos joku ei ole vielä näihin alennusmyynteihin eksynyt, niin suosittelen, että meette pian, ennenkuin ne ovat ohi! Lähes joka kerta kun oon Topsportiin viimeaikoina eksynyt, oon kantanut sieltä mukanani tavaraa kotiin (tai ainakin harkinnut sitä vakavasti.) Tän päivän ulkoilutakki-ostos oli ehdottoman hyödyllinen, koska sellaista kunnollista mulla ei olekaan ollut vuosiin. Takki oli hieman tiukahko lantion ja perseen kohdilta, mutta sepä ei haittaa, koska aikeenani on kuitenkin pienentyä tästä melkoisesti!

   Kummallista kuinka koko viikon on tuntunut, etten liiku tarpeeksi, mutta silti oon tällä viikolla HeiaHeian mukaan liikkunut enemmän kuin minään viikkona näiden kolmen kuukauden aikana. Varsinkin alkuviikosta meinasi olla niin vaikea saada itseään ylös sohvalta ja liikkeelle. Siitä se kuitenkin kai lähtee, kun saa aloitetuksi. Oon tällä viikolla tanssinut neljänä päivänä aina tunnin kerrallaan, yhtenä päivänä jumpannut puoli tuntia ja kolmena päivänä hyötyliikkunut eli kävellyt ympäri kaupunkia autoilun sijaan. Kaksi lepopäivää. Tästä kertyi yhteensä 9 tuntia liikuntaa tälle viikolle. Ja se on ihan mukavasti minulle, joka ennen tuskin liikkui edes yhdeksää tuntia kuukaudessa tai kahdessakaan. Järjetöntä. Ei ihme, että sitä oli niin maassa jatkuvasti. 






Kysymys lukijoille: Mikä motivoi teitä urakassanne? 

4 kommenttia:

  1. Kyllä mua motivoi se upea kroppa joka on kaiken tämän läskin alla piilossa :)

    VastaaPoista
  2. Tieto siitä, että voin saada itselleni mieleisen kropan kunhan vain teen töitä sen eteen. :)

    Toinen iso motivaattori on tuo pikkutyttö. Haluan olla energinen äiti hänelle, en laiska sohvaperuna löllykkä. :p

    VastaaPoista
  3. Terveys ja se, että kevyempänä voin tehdä paljon asioita (tai kehtaan), mitä en nyt ole kehdannut. Ja se että vaikka oisin normityttöihin verrattuna +20kg, ni tunnen oloni hoikaks.

    VastaaPoista
  4. Se, että jaksan leikkiä tyttöjeni kanssa ja juosta heidän perässään. Ihana tunne! <3

    Ja tottakai se kroppa ja oma hyvinvointi. Tietysti myös on ajateltava tuota Miehekettäkin, vähän silmänruokaa jne. ;)

    VastaaPoista