keskiviikko 7. joulukuuta 2011

I was a dancer all along.

En tiedä oonko aiemmin paljastanut tätä, mutta tän elämäntaparemontin myötä oon alkanut haaveilla urasta liikunnan, tanssin tai/ja teatterin parissa. Teatteri on ollut haaveissa jo paljon pidempään, mutta nää liikuntahaaveet on sinänsä ihan uusi juttu. Oon miettinyt käyväni sitten joskus personal trainerin / health coachin / tanssinopettajan / ryhmäliikuntohjaajan kursseja, kunhan oon päässyt tavoitteisiini ja tasapainoon itseni kanssa, sitten kun minulla on oikeasti valmiuksia siihen. Teen jatkuvasti töitä näiden asioiden eteen ja opettelen elämään terveellisemmin, liikun, toisinaan epäonnistun ja koen vastoinkäymisiä, mutta nousen ylös ja yritän uudestaan. Mulla on pitkä, pitkä matka edessäni, ennen kuin edes uskallan tosissani lähteä toteuttamaan haaveitani, mutta niitä kohden rämmitään hitaasti, mutta varmasti.


       Pidän todella ajatuksesta, että vielä joskus voisin tehdä töitä tanssin parissa, opettajana kenties. Oon kyllä aivan sairaan huono opettaja, mutta ehkä siihenkin kasvaa. Oon tuolla teatteripajalla muutaman kerran vetänyt aamulämmittelyn Beyoncen Run the World -kappaleen tahtiin ja täytyy sanoa, että siinäkin meinasi mennä pasmat jo sekaisin. Kiitoksiakin olen saanut, vaikka kovin epävarmaksi tunnen itseni vielä. Mutta ehkä se tästä. Harjoitus tekee mestarin? 
       Hetkittäin oon ollut todella hukassa elämäni ja tulevaisuuden suhteen. Nyt kuitenkin näen kristallin kirkkaasti minkä parissa haluan työskennellä - haluan, että liikunta tulee olemaan tavalla tai toisella osa työtäni. Toivon, että saan työskennellä teatterin parissa, mutta sen lisäksi haluan myös käydä health coachin tai personal trainerin kursseja. Ihanteellisinta olisi jos saisi yhdistettyä molemmat, liikunnan/tanssin ja teatterin.

(kuvat: weheartit.com)

Tänään oon ollut niin kipeänä, väsynyt ja jumissa, että päätin suosiolla jättää illan tanssitunnin väliin ja vain levätä. Ihan hyvä kai näin, sillä nyt illalla harjoitellessani huomisen aamun lämmittelykappaletta meinasi siinäkin jo alkaa heikottaa. Ihan liikumatta ei tämä päivä kuitenkaan mennyt, vaan ympäri kaupunkia tuli päivällä käveltyä ainakin tunnin ja useamman kilometrin verran. Illalla nukuin päiväunet (sen takia ylhäällä näin myöhään kukunkin) ja tein herkullista kanasalaattia. Nyt taidan mennä etsimään Nukkumattia, että jaksaa aamulla taas nousta enemmän tai vähemmän virkeänä uuteen päivään. Hyvää yötä kaikille!



Having troubles telling how I feel
But I can dance, dance and dance
Couldn't possibly tell you how I mean
But I can dance, dance, dance
So when I trip on my feet
Look at the beat
The words are written in the sand
When I'm shaking my hips
Look for the swing
The words are written in the air
Dance
I was a dancer all along
Dance, dance, dance


2 kommenttia:

  1. Ihana lukea, miten olet löytänyt oman tiesi sen suhteen, mitä haluat tehdä. Olen aina ollut sitä mieltä, että jokaisen ihmisen tulisi kuunnella sisintään ja tavoitella unelmiaan, joten kannustan sinua ihan täysillä tekemään tanssista, teatterista ja liikunnasta ammatin. Vaikka nyt tuntuisikin, ettet osaa kunnolla, intohimo johonkin asiaan tulee taatusti viemään sinut pitkälle ja tekemään sinusta onnellisen. :)

    VastaaPoista
  2. Voi, kiitos tsemppaamisesta Quantina! :)

    VastaaPoista