maanantai 29. lokakuuta 2012

E lä mä.

Oon kiitollinen kaikista saamistani kommenteista edelliseen postaukseen liittyen ja mielelläni vastaanotan lisää neuvoja ja vinkkejä teiltä. Tekisi mieli heti alkaa tehdä sotasuunnitelmaa, mutta ehkä parempi antaa ajatusten muhia yön yli ja yrittää rauhoittua, ettei mene taas yöunet. Täysikuu valvotti viime yönäkin, joten tänä yönä olisi mukava saada nukutuksikin. Kaivoin kuitenkin pienen, mustan vihkoni jälleen esiin, syömisten ja ajatusten kirjaamista varten. Olen pyöritellyt jo erinäisiä tavoitteita päässä, mutta niistä sitten myöhemmin enemmän.

Tunnen olevani kovin rajoittunut blogini suhteen ja olisi mukava kirjoitella muistakin asioista, kuin vain treenaamisesta, laihduttamisesta tai laihtumattomuudesta. Mitä olette mieltä? Kiinnostaako sellainen? Haluaisin päästä eroon huonosta laihdutusblogi-imagosta, mutta se ajatus tuntuu juurtuneen päähäni. Siksi usein jää kirjoittamattakin, kun "taas tulisin vain valittamaan samoja ongelmia".

Vaikka painonpudotuksen saralla ei tapahdukaan mitään, elämässä tapahtuu muuten. Pieniä juttuja lähinnä, mutta sellaisia, jotka pitävät kiireisenä, hyvällä tavalla. Suurimman osan ajasta olen aika onnellinen, vaikka pimenevät illat meinaavat jälleen verottaa oman osansa energiasta. Nytkin tunnen olevani heman hukassa, mutta eiköhän tämä tästä. Haluaisin jakaa teidän kanssanne muutama kuvia kuluneelta syksyltä. Olen harkinnut myös tekeväni sen päiväni kuvina-haasteenkin jossain vaiheessa, kunhan saan aikaiseksi. Mutta, syksyä ja arkea Instagramin kautta (minut löytää sieltä nimellä niinacmon, yllättäen):



Kuvakollaasista tuli aika laaja, mutta tiivistänee hyvin suuren osan siitä, mistä arkeni koostuu. Toki kuvista puuttuu kokonaan liikunta, ystävät ja terveellinen ruoka. Mutta uskokaa pois, kyllä niitäkin elämääni kuuluu!

Oon muuten ihan koukussa tuohon Instagramiin. Löytyykö muita käyttäjiä? <:

2 kommenttia:

  1. Ehdottomasti kiinnostaa! Kirjoita juuri niistä aiheista, jotka sinua kiinnostavat.

    VastaaPoista
  2. Itse olen myös koukuttunut Instagramiin, helppo napsia kännyllä kuvia kun ei jaksa raahata järkkäriä mukana.
    (jennisx_)

    VastaaPoista