sunnuntai 1. tammikuuta 2012

2012

Hulvatonta ja mullistavaa Uutta Vuotta 2012!



Oon viettänyt pientä hiljaiseloa, sillä vietin joulun kotona, enkä tehnyt mitään muuta kuin syönyt. Okei, vietin aika paljon aikaa myös ulkona, kävellen, kelkkaillen, pulkkaillen, jopa pilkkien... Olin jouluni siis kotona pohjoisessa (LUNTA!) ja olin onnellisempi kuin hetkeen. Söin kyllä jatkuvasti kuin olisin ollut nälkäkuoleman partaalla, mutta en anna sen häiritä. Kohtuus? Joo... En oo kyllä nähny. Mutta en kadu mitään, vielä, ehkä sitten kun lopulta uskallan astua vaa'alle taas. Ja se päivää koittaa huomenna. Ja huomenna koittaa myös Uuden Alun päivä. Kotona ollessani pohdiskelin ja kirjoittelin itselleni ylös Haasteita tulevalle vuodelle. Listan tietenkin unohdin kotiin, mutta se ei tarkoita, etten niitä toteuttaisi tai muistaisi. Ajattelin kirjata jossain vaiheessa Haasteeni myös tänne, kaikkien nähtäville. 

(kuvat: weheartit.com)


Vaikka loput vuodesta 2011 menikin aikalailla penkin alle syömisten suhteen, niin olen silti ihan tyytyväinen. Ei voi sanoa, etteikö harmittaisi, etten elokuun lopun jälkeen saanut tuloksia aikaan, saatika marraskuun jälkeen edes kummemmin jaksanut yrittää. Toukokuusta elokuun loppuun paahdoin kuin höyrykone ja sain pudotettua kymmenen kiloa. Olen tyytyväinen siihenkin. Olen iloinen, että tämän elämäntaparempan myötä löysin innostuksen liikkumiseen, joka tuskin tulee sammumaan koskaan. Vaikka lamaantumisen aikoja tulee, en aio luovuttaa. Itseasiassa oon tosi innoissani tulevasta vuodesta, koska oon varma, että tällä kertaa onnistun vielä paremmin! Suunnitelmana on huomisesta lähtien ottaa mitat, paino ja alkaa taas kirjaamaan kiloklubiin kaiken, laskemaan kaloreita, tarkkailemaan syömisiäni. Ja liikun samaan tapaan kuin ennenkin.

Tänä vuonna minä onnistun.


2 kommenttia:

  1. Tsemppiä kovasti. Tehdään tästä vuodesta se merkittävin vuosi, mitä sitten keinutuolissa muistellaan :)

    VastaaPoista
  2. minäkin aloitin tänään kirjaamaan kiloklubiin ekaa kertaa ehkä kahteen ja puoleen vuoteen. nythän se on tehtävä, jos joskus!

    VastaaPoista