tiistai 10. tammikuuta 2012

Lukutoukka.

No onpas surkeaa. Olin tänään lähdössä Voguing-tanssitunnille, mutta jäipä lähtemättä, kun auton ovet olivat jäätyneet kiinni. Tavallaan oon oppinut rakastamaan talvea, mutta tuollaisina hetkinä sitä kieltämättä kaipaa kesää... No, asialle ei voinut enää mitään, enkä siinä vaiheessa olisi kerennyt kävelläkään Killerille, joten tyydyin vain palaamaan takaisin sisälle. Onneksi illemmalla lähdettiin kuitenkin miehekkeen kanssa kävelylle, joten ihan laakereilla makoiluun ei päivä mennyt. Mukavat 1,5 tuntia tuli reippailtua.

Mainitsinkin aiemmin, että luen Universumien Tomu -trilogiaa paraikaa. Luen aika vähän kirjoja, mutta silloin kun uppoudun jonkun hyvän kirjan pariin, niin en malttaisi lopettaa lukemista edes ruokapöydässäkään. Eilen meni melkein koko päivä kirjaa ahmiessa, että en saanut aikaiseksi lähteä Killerille, vaikka vakaasti olin aikonut. No, joskus on ihan mukava jäädä kotiin, varsinkin jos syy on tällainen. Eri asia jos olisin jäänyt ahmimaan herkkuja sen kirjan sijaan tai istunut vain koneella sen ajan. Mielestäni luen ihan vähän kirjoja, ja silloin kun niistä intoudun, niin on ihan okei unohtaa muut velvollisuudet hetkeksi. Ja tuskin lepopäiväkään teki keholle pahaa, täytyy muistaa välillä levätäkin.

Karkkilakko on pitänyt, enkä herkkujakaan ole kuluttanut, muutoin kuin aiemmin risteilyllä. Mieliteotkin katoavat nopeasti kourallisella pähkinöitä ja kuivattuja hedelmiä. Suosittelen kokeilemaan!

2 kommenttia:

  1. Ovien jäätyminen on mun top5 listalla mikä talvessa ärsyttää. Mä sain tässä viikonloppuna ovet auki joo, mutta sitten ne ei menny enää kiinni :O Oli kiva ajella parinkymmenen kilsan matka ja roikkua rystyset punasena ovessa ettei se vaan aukea. No menihn se sitten lopulta kotipihassa kii :D

    VastaaPoista
  2. Mä olen ottanut kans tavoitteen, että lukisin enemmän kirjoja. Yliopistoaikoina ei vain jotenkin tullut luettua niitä kirjoja, mitä itse olisi halunnut koska oli niin paljon luettavaa jo tenttikirjoissakin.

    VastaaPoista