keskiviikko 22. kesäkuuta 2011

Who run the world? Girls!

Tiedättehän, naiset, sen turvonneen olon ja kipeän vatsan tiettynä aikana kuusta? Jep. Suunniteltu tanssitunti jäi pitämättä vatsan kiukutellessa. Muutenkin tänään on miltei kaikki mennyt pieleen. Itsehillintä on ollut tiukilla, kun mielessä on pyörinyt vain kaiken maailman herkut... Entinen minä olisikin varmasti marssinut kauppaan samantien ostamaan kanelikeksejä ja hakenut alakerran pitseriasta pizzan. En tiedä miksi, mutta jostain syystä tänään on erityisen paljon tehnyt mieli keksejä. Mutta ei hätää, pidin pääni ja söin pahimpaan naposteluhimoon muutaman kuivatun banaanilastun, ja kaupastakin lähti mukaan vain tämän päivän ruoka- ja salaattitarpeet.

Ei päivä toki täysin huono ole ollut. Ihana ystäväni kävi kylässä ja toi yllätyksekseni oman blenderinsä minulle hetkeksi lainaan! Kuinka mielettömän mahtavaa! Nautiskeltiinkin sitten hedelmäiset smoothiet, joihin tuli jäädytettyä mangoa, mansikkaa, banaania, hieman maitoa ja maustamatonta jogurttia. Oli niiiiin hyvää ja seurakin oli kertakaikkiaan ihan parasta. Kiitos tuhannesti J.

Ja huomenna aloitan päiväni tanssitunnilla, lupaan sen.

Tavoitteita tälle viikolle:
x Juo enemmän vettä.
x Tanssi vähintään kolmena päivänä
x Kuminauhajumppaa ainakin kahtena päivänä.
x Venyttele joka päivä!

Ettei nää mun merkinnät mene aina ihan turhaksi löpinäksi, toivon, että esitätte mulle kysymyksiä tai aiheita, joista haluaisitte mun kirjoittavan. Mitä vain haluatte tietää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti