torstai 11. elokuuta 2011

Happy as a clam.

Oon hetken koettanut aloittaa tätä kirjoitusta, mutten tiedä mitä kertoisin, tai oikeastaan, mistä aloittaisin. Välillä tuntuu, että aiheetkin meinaavat loppua kesken ja päivitykset alkavat muistuttaa toisiaan. Siksi pyydänkin teiltä, kysykää minulta, mitä haluaisitte tietää? Mistä haluaisitte minun kirjoittavan? Mitä blogissani saisi olla enemmän? 

Oon hurjan hyvällä tuulella. Oon liikkunut tällä viikolla ihan kiitettävästi jo tässä vaiheessa. Huomenna ajattelin kuitenkin pitää jonkinlaisen lepopäivän, kun vapaapäiväkin sattuu olemaan. Tekee varmaan hyvää kehollekin, sen verran sitä olen kuitenkin rääkännyt viime päivinä. Eilen kävin tutustumassa uudestaan kouluni vieressä olevaan kuntosaliin, kun sattui olemaan sen verran luppoaikaa aamusta. Oli tosi ihanaa ensin rehkiä itsensä kipeäksi, käydä suihkussa ja sitten mennä raikkaana ja rentoutuneena odottamaan tuntien alkua. Saman toistin tänään, kun kyytiläisilläni alkoi koulu pari tuntia aiemmin kuin minulla. Tänään rehkin jo hitusen kauemmin kuin eilen. Ja muistin jopa venytellä!
      Mutta tähänpä ei parin viimepäivän liikunnat jääneet. Eilen järkkäiltiin koulumme tutorien kanssa uusille oppilaille tutustumisiltapäivä, jossa leikimme mm. lipunryöstöä ja polttopalloa. En muista milloin viimeksi olisin nauranut niin paljon! Tuollainen riehaantuminen oli ihan mielettömän hauskaa, täytyisi harrastaa useamminkin. Suosittelen kaikille! Kokeilkaa joskus normaalin juoksulenkin tai kuntosalin sijaan kerätä kokoon mukava porukka ja lähtekää vaikkapa johonkin puistoon leikkimään. On takuulla hauskaa ja kuluttaa varmasti kaloreita.

(kuva: weheartit.com)

Tänään myös opettajat olivat järjestäneet meille hieman aktiviteettia. Kierreltiin ja tutustuttiin koulupaikkakuntaan ja sen nähtävyyksiin. Käveltiin varmaankin ainakin 50 minuutin verran ympäriinsä ja lopulta päästiin jopa soutamaan - kirkkoveneellä! Se oli ihan mieletöntä. Etenkin kun pääsi vähän tutustumaan luokkalaisiinsa ja muihinkin uusiin tyyppeihin. Nyt on myönnettävä, että tästä kaikesta liikkumisesta on keho hieman kipeänä. Täytyisi opetella kunnolla venyttelemään, joka päivä.

Oon tosi iloinen. Paljon kaikkea jännittävää on tapahtumassa. Uusia ihmisiä, uusia projekteja. Mahtavaa!

3 kommenttia:

  1. Kuulostaa mukavalta kouluvuoden startilta. Ite oon ollut työelämässä jo reilut viisi vuotta ja joka syksy tuntuu siltä kuin jotain puuttuisi.. se koulun alku!

    Oon seuraillut blogiasi jo hetken. Tsemppiä! :)

    VastaaPoista
  2. Mua vois vaikka kiinnostaa se, että millainen saliohjelma sulla on, vai onko ollenkaan? :)

    Mä tykkään sun blogissa, sulla on kiva tapa kirjoittaa. :) Mä en kaipaa mitään "päivän lenkkiasu"-kuvia, mua kiinnostaa fiilikset ja touhuilut, ja jos havaitsee jotain juttuja hyviksi (esim. urheiluvaatteita, lajeja, välineitä, linkkejä, kirjoja), niin niistä kertoileminen on kivaa. :)

    VastaaPoista
  3. Haluisin kuvia ja selityksiä siitä että mitä syöt jotta saisin ite jotain ideoita välillä :) Mä ite napsailen omista annoksistani välillä kuvia, mutta oon laiska postaamaan niitä mihinkään... oon tehnyt tätä hommaa jo pidemmän aikaa kylläkin :D Varsinkin jos mielestäni onnistun tosi hyvin jossain kokkauksessa niin sitten ;)

    Alat olee jo siinä vaiheessa tossa projektissa et pieniä ennen-jälkeen kroppakuvia ois kans kiva nähdä, pelkistä kasvoista kun on kamalan vaikea sanoa mitään ja kuitenkin kiinnostais :)
    Tai sit sinne journaliin ;) t. arvaa kuka!

    VastaaPoista