sunnuntai 11. syyskuuta 2011

Kolmesta viiteen.

Day 03 - A picture of your thinspiration. What features do you like about this person?


- Thispiraatiokuvina toimii ihan omat kuvat siltä ajalta, kun olin vielä hoikka tyttö. Mun mielestä ei oo järkeäkään tavoitella sellaista vartaloa, jota ei oo fyysisesti mahdollista saada. Kuten huomaatte, mulla on lyhyet raajat (kädet ja jalat) sekä leveä lantio. Mulla on myös aina ollut melko isot lihakset (ja luut), vaikken oo juuri treenannutkaan. Joku aikanaan ihmettelikin mun käsivarsia, miten ne voikaan olla niin isot tytön käsivarsiksi. Otin sen silloin loukkauksena, nuori kun olin. Nykyään en haluakaan mitään rimppakinttuja tai narukäsivarsia. Haluaisin sellaiset sopivasti lihaksikkaat raajat ja vartalon muutenkin. En todellakaan halua muistuttaa miestä lihaksikkuudessani, vaan haluaisin olla solakka ja urheilullinen. Silleen sopivasti, tiiättehän.

Muita kuvia:

(kuva: weheartit.com)

Toisaalta haluaisin vaan olla hoikka. Tää tyttö on ihanan näköinen muutenkin mun mielestä, mä pidän sen tyylistä.

Kuvat on tietenki vaan kuvia, mutta eniten motivaatiota tuo sellaiset ihmiset, jotka oot nähny omin silmin, elävänä. Eniten huokauksia on ehkä aiheuttanut eräs Killerin Liikuntakeskuksen ohjaaja, Elina. Kuva löytyy tuosta Killerin liikuntakeskuksen etusivulta. (VOI VITSIT, mitkä käsivarret, aaaaah...)

Day 04 - Your greatest fears about weight loss.
- Ehkä se, että jos epäonnistun taas. Että jos luisunkin takaisin siihen merkityksettömään tyhjyyteen, että jos vanhat elämäntapani saavatkin vallan.

Day 05 - Why do you really want to lose this weight? Are you doing it for you?
- Kaipaan sitä vartaloa, joka minulla oli vielä neljä vuotta sitten. Totta hitossa monet asiat olivat helpompia silloin, kun ei ollut näin valtavaa ylipainoa pidättelemässä. Haluan mahtua kauniisiin vaatteisiin, haluan tuntea itseni hyväksi, ehkä jopa ihailluksi toisinaan. Suurin syy on varmaan turhamaisuus, sitten tulee kaikki terveydelliset syyt. Mitään kovin vakavaa ei vielä onneksi ilmaantunut, mutta sekinhän on vain ajan kysymys. Kaikkea pientä ja vähän isompiakin oireita kuitenkin on - masentunut olotila, jatkuva flunssailu, mahan oireilu, polvien (ja nivelien) kipeys, jne. Haluan pois tästä senkin takia. En muista ennen olleeni niin kipeä näin usein.
      Eli kyllä. Teen tämän itseni takia. Toki haluan myös miehelleni kauniimman morsiamen vielä jonain päivänä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti