maanantai 12. syyskuuta 2011

Tell me this night is over

Voi maanantai, minkä teit. Tulit taas ja pilasit kaiken. Oon koko päivän ollut todella pahantuulinen ilman mitään järkevää syytä, mun on tehnyt mieli karjua jokaiselle syyttömällekin vastaantulijalle, mutta oon muiden onneksi tyytynyt vain olemaan hiljaa. Edes puolen tunnin kävelylenkki heti aamusta ei tuonut hyvää mieltä. Ja kun illalla yritin vielä vähän tanssia, niin siitäkään ei tullut mitään! Niskat on niin jumissa, että kipu säteilee päähän. Tänään ei lähde, ei tosiaan. Mutta tämä kuva ainakin hieman piristää tällaisia päiviä:


(kuva: favim.com)

Huomisesta tulee parempi, lupaan sen.


Day 06 - Do you binge? If so, explain why you think you do.
- Yritän välttää ahmimista, mutta aina se ei onnistu, vaan vanhat tavat pyrkii väkisin pintaan. Keväällä, ennen varsinaista muutosta, mä ahmin niinkuin bulimikko, kuitenkaan oksentamatta syömääni ruokaa. Lisäksi tein sitä salassa, jolloin siitä syntyi hirveä kierre. Mä saatoin kerralla ahmia kokonaisen pullapitkon, vain sen takia, että en halunnut jäädä kiinni herkuttelusta. Luojan kiitos mun ei tarvitse tehdä niin enää, onneksi oon päässyt sen kaiken yli. Oon pohtinut, että tuo mun käyttäytyminen oli eräänlaista syömishäiriötä sekin. Nykyään tosi harvoin enää vedän ruokaövereitä, mutta valitettavasti niinkin pääsee joskus käymään.

Loput kysymykset ja vastaukset täällä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti