torstai 15. syyskuuta 2011

Materiaonnea, osa II

Olen niin innoissani tulevasta kuntosalijäsenyydestä, etten malta pysyä housuissani. Tutkin Killerin ryhmäliikuntakalenteria ja suunnittelen valmiiksi, millä tunneilla aion käydä. Mua kiinnostaa ainakin zumba, bodyjam, danzation, tanssiteema, pilates, syvävenyttely, bodybalance ja killerisyke. Muihinkin käyn kyllä tutustumassa, ehdottomasti. Onneksi on niin paljon vaihtoehtoja, että jos yhteen hetkellisesti kyllästyy, niin löytyy kyllä varmasti jotain muuta kiinnostavaa. Pelottavasti näyttää nyt vähän siltä, että tuun viettämään suurimman osan vapaa-ajastani Killerillä lokakuun alusta lähtien...

Siksi pitikin käydä hankkimassa asianmukaisia varustuksia. Mulla ei oo ollut oikein kunnollista treenikassia, vaan oon kuljettanut pyyhettä ja vaatteitani pienessä kangaskassissa. Tänään eksyin topsportin sivustolle ja tietenkin mun oli samantien lähdettävä kahlaamaan kyseistä kauppaa läpi alennuksien toivossa. Treenikassivalikoima oli harmillisen pieni ja tummasävytteinen, mutta löysin silti tällaisen aarteen tylsien, mustien treenikassien joukosta:


...Aiai, miten voikaan yksi treenikassi olla niin söpö? Tykkään kyllä kovasti. Tämä oli vielä -30% alennuksessa. Hintaa kyllä jäi vielä vajaa kolmisenkymppiä, joten hieman jouduin ylipuhumaan itseäni ostamaan tämän. Tää on nyt sitten mun virallinen syntymäpäivälahja itselleni. Makes sense, right? Kyllähän itseään täytyy lahjoa välillä. Juomapullostakin oli pulaa, joten nappasin kassan vierestä mukaan sellaisen melko peruspullon, joka oli väriltään vihreä, ihana sekin. Oon niin materiahuumassa tällä hetkellä!

Oon huomannut, että tän elämäntapamuutoksen myötä mun tyyli on muuttunut sporttisemmaksi ja värikkäämmäksi. Aiemmin kun suosin enemmän mustia vaatteita, niin nyt mua melkein ahdistaa pukeutua pelkkään mustaan. Oon saanut itseeni taas väriä. Ja vauhtia!

      Arvontaankin ehtii vielä osallistua! Tarvitaan enää kolme lukijaa ja voin arpoa voittajan. Eli mikäli et ole vielä osallistunut niin nytnyt nopeasti mukaan! (Tervetuloa muuten kaikille uusille lukijoille!)

++

Day 09 - Did people ever make comments about your weight in a negative way?
- Kyllä. Ainahan niitä jostain tulee, aina joku jossain katsoo vinoon. Oon onneksi säästynyt ihan hirveiltä huomautteluilta, vaikka mitään kivojahan ne ei koskaan ole. Joskus ehkä vuosi sitten kun olin aiemman asuntomme pihalla kävelemässä väsyneenä kotiin, niin vastaan tuli pari pikkupoikaa, jotka huutelivat minulle, että: "OOKKO VÄHÄN LÄSKI!" En aluksi väsymykseltäni tajunnut, että ne pikkumulkerot edes puhuivat minulle, mutta siinä vaiheessa kun takaani kuuluu entistä kovempaa tuo samainen lause, niin tajusin mistä oli kyse. Joo, olen? Mitä se teitä liikuttaa? Ärhrh, typerykset.

5 kommenttia:

  1. Oon aina käyttänyt treenikassina kangaskassia, mutta nyt sait mulle aikaan treenikassihimotuksen :D!

    VastaaPoista
  2. Yhdyn edelliseen kommentoijaan. :D Aiemmin taisin kuskailla liikuntakamoja jopa muovikassissa, sittemmin kaveri ompeli minulle kangaskassin, jossa on Pingun kuva ja oma nimeni (onko VÄHÄN söpö!), mutta ehkä tuollainen Oikea Treenikassi olisi kiva. Siellä voisivat tavarat pysyä paremmin järjestyksessä eikä olisi niin vaikeaa kaivella alimmaisena olevaa pyyhettä tms. :)

    p.s. Mitä tuo danzation on?

    VastaaPoista
  3. Haha, pahoittelut molemmille! :D Itsekin oon miettinyt treenikassin hankkimista jo aiemmin, mutta oikeastaan vasta tänään iski sellainen pakottava tarve hankkia se. Ja tuleehan se kyllä käyttöön, kun ajattelin tosiaan alkaa käymään ahkerasti tuolla Killerillä. Useimmiten tulee varmaan käveltyäkin se muutaman kilometrin matka sinne, joten helpompi tuollaisen kassin kanssa on kulkea kuin että raahaisi ylitsepursuavaa kangaskassia mukanaan. :)

    Danzation on: "Tanssiuutuus maailman rytmeihin ja tanssityyleihin. Tanssimatkan aikana pääset matkustamaan tyylistä toiseen oman kehon liikkeistä nauttien." :>

    VastaaPoista
  4. söpö kassi tosiaan! Ja myös minä käytän kangas kassia. Tällä hetkellä shoppa listalla sisäkengät ja paremmat liikka pöksyt. Nää nykyiset kun on niin kamalan paksut ja huonot mm. zumbassa. Mutta pikkuhiljaa, nyt ku töitäkin saanut niin vara shoppailla (:

    VastaaPoista
  5. Kerro mullekki sitten ku oot sitä bodyjamia kokkeillu että onko se mimmonen! Toistaseksi oon pysynyt pilateksessa, zumbassa ja lenkkeilyssä mut tuo bodyjamiki ois semmonen mikä kiinnostais.

    VastaaPoista