torstai 1. syyskuuta 2011

Taantuma.

Oon huomannut, että liikunta ja terveellinen ruokavalio korreloi melko oleellisesti keskenään. Nyt kun olen ollut pakosta jo neljättä päivää liikkumatta, mun on ollut vaikea pitäytyä terveellisessä ruokavaliossa. Mieliteot ovat lisääntyneet ja itsekurikin on rakoillut pahemman kerran. Mutta niinä päivinä kun liikun, mun ei edes tee mieli mitään turhuuksia, mun on helppo olla ilman. Ja silloin keho oikein kaipaa tuoreita hedelmiä! Ja pähkinöitä! Ja nyt kun oon joutunut lepäämään tämän flunssan takia, niin mun tekee enimmäkseen mieli kaikkia turhia, säilöntäainetta täyteen pumpattuja herkkuja, ja pelkkä ajatuskin pähkinöistä kyllästyttää mua.

Odotan innolla, että pääsen taas kunnolla liikkumaan, kunnolla hikoilemaan. Siirsin sen maanantaisen Kuntoportti-tapaamisen ensiviikon keskiviikolle, toivottavasti siihen mennessä oon jo kunnossa. Edelleen nenäliinoja kuluu pienen sademetsän verran ja olo on vähän hutera, mutta toivottavasti ollaan menossa jo parempaan päin. Oon kyllä hieman tympääntynyt itseeni tämän ravinnollisen taantumisen suhteen, mutta oon päättänyt, että ensi viikosta tulee täysin herkuton ainakin lauantaihin saakka. Lauantaina kenties juhlistan syntymäpäiväni, joten silloin pieni herkuttelu sallittakoon. Taidan kuitenkin jättää karkit edelleen kauppaan ja katsotaan teenkö sipsien kanssa samoin. Ihaninta olisi kun voisi itse leipoa ja valmistaa tarjoiltavat, jos siis edes päätän mitään juhlia järjestää. We'll see.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti