torstai 9. helmikuuta 2012

Materiaonnea part 3439784

Puhuin ohi suuni. En minä minnekään stepiin päässyt, mutta siihen on kai ihan asiallinen syy. Ikävä mahakipu nimittäin, joka ilmeisesti alkoi jo yöllä, koska näin untakin siitä. Luulen sen johtuvan ihan vain eilisestä ylensyönnistä. En tosiaan uskaltanut lähteä steppailemaan siinä olotilassa, mutta kivun helpotuttua jumppailin kotona 35 minuutin ajan kuminauhalla. Energistä aamua en saanut, vaan olo oli pitkään tosi hutera. Lähdin kuitenkin kaupungille toimittamaan asioita ja raitis ilma kaiketi auttoi siihen kipuiluun. Nyt voin jo ihan hyvin. 

(kuva: weheartit.com)

Kaupungilta lähti mukaan muutama vaatekappale. Alunperin lähdin hakemaan vain farkkuja, mutta en voinut vastustaa uutta ruutupaitaa tai uusia talvitennareita. Must have! Tässä muutama kuva kokonaisuudesta, peilin kautta kuvattuna tietysti:



Sininen ruutupaita ja Mustat farkut XLNT-mallistosta Kappahlista / Tennarit Anttilasta.

Tykkään kyllä mielettömästi näistä farkuista. Oon pitkään kulkenut vaan jollain farkkulegginsseillä, joten oikeat farkut tuntuvat ihan luksukselta. Ja tuo uusi paitakin on ihan mielettömän kiva. Oon ruutupaitatyttö henkeen ja vereen, mutta en oo harmikseni omistanut pitkään aikaan yhtään kelvollista. Vanhat ovat jääneet liian isoiksi tai ovat muuten vaan kelvottomia. Ja nuo kengät! Löysin ne sattumalta Anttilasta, eivätkä maksaneet kuin 15 euroa. Olen pohtinut pitkään, että haluaisin jotkut vastaavat, kevyehköt, mutta lämpimät, vuorelliset kengät, ja sieltähän ne löytyi. Olen mielissäni.
        Olin muuten tosi yllättynyt Kappahlin XLNT-malliston valikoimasta. Pitkän aikaa musta tuntui, ettei tuollaisten isojen tyttöjen mallistoissa ollut juuri yhtään hyvännäköisiä vaatteita, mutta nyt ainakin Kappahl on tehnyt parannuksen siinä asiassa. Ja nää farkut, suosittelen ehdottomasti kaikille koosta 44 ylöspäin. Tykkään näiden korkeahkosta vyötäröstä, ei pääse jenkkikset pahasti pullistelemaan. :)

3 kommenttia:

  1. Hyvältä näyttää. Kivoja löytöjä!! :)

    VastaaPoista
  2. Ruutupaidat ovat aina niin ihania...niin maanläheisiä! Miehillekin ne sopii niin hyvin, Lostin Sawyer näytti kyllä aika hyvältä ruutupaita päällään!

    Ja nuo farkutkin istuvat todella hyvin. Mä käytin kans jonkin aikaa paljon farkkuleggareita, mut mun piti aina ommella niihin remmit ja laittaa ohut vyö, kun ne alkoivat aina valumaan alaspäin, vaikka ne oli tosi tiukat. Näyttää hirveeltä kun jotkut naiset tekee sammakkoliikkeitä ja vetää niitä leggareita ylöspäin, kun ne eivät pysy jalassa!

    VastaaPoista