torstai 16. helmikuuta 2012

Torstai.

Tänään sain jälleen vetää yhden kohdan yli Haaste 2012 -listasta. Kävin nimittäin kokeilemassa uutta ryhmäliikuntatuntia, BodySteppiä. Vaikka tunti oli lyhyt, 45 minuutin pituinen, olin silti ihan kuollut sen jälkeen. En pysynyt mitenkään muiden tahdissa ja silti olin aivan hiestä likomärkä. Nauratti kyllä, miten kömpelö taas olin. Täytyy kyllä myöntää, ettei steppi ole ihan mun kuppi teetä, mutta tehokkuutensa takia tekisi varmasti hyvää mennä uudestaan, useamminkin.
          Jäin tunnin jälkeen vielä BodyBalanceen, mikä oli ihanan rauhallista stepin jälkeen. Tän viikon oonkin paahtanut aikalailla täysiä ja sen kyllä huomaa. Huomisen pyhitän lepopäiväksi, sillä keho suorastaan huutaa sitä. Olisin tosin varmaan pakottanut itseni aamulla salille, ellei olisi sattunut hammaslääkäriaikaa pilaamaan suunnitelmia... Alunperin aika olisi ollut tänään, mutta mukavan kämmin ansiosta aika siirtyi ja kävin tänään hammaslääkäriasemalla turhaan. Ajanvarausleidi oli tietämättäni varannut mulle ajan oikojalle, vaikka mun olisi pitänyt mennä juurihoitoon. Hitusen tympi odotella ja jännittää puolisen tuntia hammaslääkärissä vain kuullakseen, että aika siirtyykin huomiselle, koska paikalla ei ole lääkäriä joka hampaitani kykenisi hoitamaan. Inhoan ja pelkään kuollakseni muutenkin hammaslääkärikäyntejä, joten se, että saan jännityksellä odottaa vähän lisää, ei ole mikään mukava juttu. I just wanna get it over with. Onneksi aika siirtyi sentään jo huomiselle, mutta silti. Silti. Luulisi yksityiseltä saavan vähän parempaa palvelua? No, virheitä sattuu jokaiselle. Oon silti vähän käärmeissäni, tää kun ei oo mitenkään helppoa itsellenikään.

(kuva: weheartit.com)

Ennen kuin painun venyttelemään kuten kuvan kissa, haluan sanoa, että blogimiitistä kiinnostuneita ilmoittautui aika mukavasti! Olette ihania! Olen pohtinut erilaisia aktiviteettivaihtoehtoja, mutta niistä kirjoitan lisää vähän myöhemmin. Kaikki kiinnostuneet ovat edelleen ehdottomasti tervetulleita ja jos joltakin löytyy ideoita ja halua osallistua järjestelyihin, niin sähköpostia saa laittaa osoitteeseen niinacmon@hotmail.com. Ajattelin myös, että kunhan päivämäärä on suunnilleen päätetty, voisimme perustaa facebook-ryhmän tai tapahtuman aiheesta ja siellä voisi rauhassa keskustella miitistä, ilman että joutuu spämmäämään muita näin blogin kautta. Miltä kuulostaa? Olen muuten ihan älyttömän innoissani tästä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti